Amar Sangi [1987-MP3-VBR-320Kbps]



Amar Sangi [1987-MP3-VBR-320Kbps]


Source: Web
Format & Bitrate: MP3 (320Kbps VBR)
Genre: Bengali Film Soundtrack
Covers: Front (Cover Credit SM)
Credit to the Original Ripper/Uploader


TRACK LIST

01.Amar Iche Korche

02.Chirodine Tumi J Amar ( Male) 

03.Monta Aamar Hariye
 

04.
Chirodine Tumi J Amar ( Female) 

05.Jekhane e Thako Sukhe Thako 

06.Ami Mon Diyachi 



BONUS TRACK

07.Chirodine Tumi J Amar ( Duet)


Download Link:

Amar Sangi [1987-MP3-VBR-320Kbps]

15 comments:

  1. Ghar aaya mera pardesi 1993. Kindly request to you post my wishes. God bless.

    ReplyDelete
  2. Ghar aaya mera pardesi 1993. Kindly request to you post my wishes. God bless.

    ReplyDelete
  3. Ghar aaya mera pardesi 1993. Kindly request to you post my wishes. God bless.

    ReplyDelete
  4. Ghar aaya mera pardesi 1993. Kindly request to you post my wishes. God bless.

    ReplyDelete
  5. Ghar aaya mera pardesi 1993. Kindly request to you post my wishes. God bless.

    ReplyDelete
  6. Mon manena bangli moves song upload karo

    ReplyDelete
  7. Mon manena bangli moves song upload karo

    ReplyDelete
  8. Mon manena bangli moves song upload karo

    ReplyDelete
  9. Mon manena bangli moves song upload karo

    ReplyDelete
  10. Please Upload Bomb Blast 1993 320 kbps vbr

    ReplyDelete
  11. Nice album i love you bor

    ReplyDelete
  12. Nice album i love you bor

    ReplyDelete
  13. Sir ji, thank you very much..nice album..

    ReplyDelete